AO JIE
"“AO JIE” dibināts 1993. gadā. Kopš tā laika “AO JIE” ir vadošā sporta rotaļlietu preču zīme Cjinhajā, Šantovā un Guandunā. Veiksmi uzņēmumam devis mūsdienīgs preču dizains, stingra kvalitātes kontrole un konkurētspējīgu cenu shēma. “AO JIE” ir saņēmis daudzus starptautiskus “FMCG” novērtējumus.
Šobrīd piedāvājumā ir vairāk nekā 1000 preču 20 galvenajās sporta kategorijās. Ikgadējais pārdošanas apjoms Āzijā, Tuvajos Austrumos, Eiropā, Amerikā un Kanādā arvien ievērojami aug."
AJ SPORTZ basketbola dēļu komplekts, AZ3135BK
AJ SPORTZ sporta kombinētais komplekts 6 in 1, AZ598CS
AJ SPORTZ loka šaušanas un šautriņu spēļu komplekts 4 in 1, AZ198-1DT
AJ SPORTZ sporta komplekts 2 in 1, AZ535CS
AOJIE raķešu komplekts, AJ995-1RO
AJ SPORTZ basketbola komplekts, AZ3101-1BK
AJ SPORTZ boulinga komplekts 10'', AZ805-1BL
AJ SPORTZ gaismas raķešu komplekts, AZ995-4RO
AJ SPORTZ spēļu komplekts ar cirvi un mērķi 4 in 1, AZ191-1DT
AJ SPORTZ blast popper komplekts ar 48 bumbām un 2 vairogiem, AZ022-5PG
AJ SPORTZ 12'' mērķu komplekts ar 6 šautriņām, AZ183-2DT
AJ SPORTZ kriketa spēļu komplekts, AZ001CK
AOJIE 15'' bumerangs, assort., AJ003-4FD
AJ SPORTZ blast popper komplekts, AZ026PG
AJ SPORTZ loku un bultu komplekts, AZ030-16BW
AJ SPORTZ 12'' divpusējo mērķu komplekts, AZ192DT
AJ SPORTZ beisbola komplekts, AZ870BT
AJ SPORTZ kombinētais komplekts 3 in 1, AZ1819RK
AOJIE svilpe, assort., AJ0077
AJ SPORTZ golfa komplekts, AZ001-2GF
AJ SPORTZ hokeja komplekts ar 5,6 cm gaisa bumbu un 6,3 cm ripu, AZ892-1HS
AJ SPORTZ regulējams loku un bultu komplekts, AZ033-1BW
AOJIE sling shot spēle ar 5 eva bumbiņām, AJ019PG
AJ SPORTZ diska palaišanas ierīce, AZ163-4FD
"“AO JIE” dibināts 1993. gadā. Kopš tā laika “AO JIE” ir vadošā sporta rotaļlietu preču zīme Cjinhajā, Šantovā un Guandunā. Veiksmi uzņēmumam devis mūsdienīgs preču dizains, stingra kvalitātes kontrole un konkurētspējīgu cenu shēma. “AO JIE” ir saņēmis daudzus starptautiskus “FMCG” novērtējumus.
Šobrīd piedāvājumā ir vairāk nekā 1000 preču 20 galvenajās sporta kategorijās. Ikgadējais pārdošanas apjoms Āzijā, Tuvajos Austrumos, Eiropā, Amerikā un Kanādā arvien ievērojami aug."