AO JIE
"“AO JIE” dibināts 1993. gadā. Kopš tā laika “AO JIE” ir vadošā sporta rotaļlietu preču zīme Cjinhajā, Šantovā un Guandunā. Veiksmi uzņēmumam devis mūsdienīgs preču dizains, stingra kvalitātes kontrole un konkurētspējīgu cenu shēma. “AO JIE” ir saņēmis daudzus starptautiskus “FMCG” novērtējumus.
Šobrīd piedāvājumā ir vairāk nekā 1000 preču 20 galvenajās sporta kategorijās. Ikgadējais pārdošanas apjoms Āzijā, Tuvajos Austrumos, Eiropā, Amerikā un Kanādā arvien ievērojami aug."
AOJIE svilpe, assort., AJ0077
AJ SPORTZ basketbola komplekts, AZ3101-1BK
AJ SPORTZ boulinga komplekts 10'', AZ805-1BL
AJ SPORTZ golfa komplekts, AZ001-2GF
AJ SPORTZ basketbola dēļu komplekts, AZ3135BK
AJ SPORTZ rakešu komplekts, AZ1016-3RK
AOJIE blast popper komplekts ar 20 eva bumbiņām, AJ027PG
AOJIE sling shot spēle ar 5 eva bumbiņām, AJ019PG
AJ SPORTZ pickle ball komplekts, AZ1817-3RK
AJ SPORTZ pickle ball komplekts, AZ1907-1RK
AJ SPORTZ hokeja komplekts ar 5,6 cm gaisa bumbu un 6,3 cm ripu, AZ892-1HS
AJ SPORTZ sporta komplekts 2 in 1, AZ535CS
AJ SPORTZ jumbo rakešu komplekts, AZ1815RK
AJ SPORTZ gaismas raķešu komplekts, AZ995-4RO
AJ SPORTZ regulējams loku un bultu komplekts, AZ033-1BW
AJ SPORTZ sporta kombinētais komplekts 6 in 1, AZ598CS
AJ SPORTZ blast popper komplekts, AZ026PG
AOJIE 15'' bumerangs, assort., AJ003-4FD
AOJIE 12'' lidojošais disks, assor.t, AJ122-1FD
AJ SPORTZ spēļu komplekts ar cirvi un mērķi 4 in 1, AZ191-1DT
AJ SPORTZ 12'' mērķu komplekts ar 6 šautriņām, AZ183-2DT
AJ SPORTZ diska palaišanas ierīce, AZ163-4FD
AJ SPORTZ mīksts lidojošais disks 6'', asorti, AZ146FD, AZ146FD
AJ SPORTZ blast popper komplekts ar 48 bumbām un 2 vairogiem, AZ022-5PG
"“AO JIE” dibināts 1993. gadā. Kopš tā laika “AO JIE” ir vadošā sporta rotaļlietu preču zīme Cjinhajā, Šantovā un Guandunā. Veiksmi uzņēmumam devis mūsdienīgs preču dizains, stingra kvalitātes kontrole un konkurētspējīgu cenu shēma. “AO JIE” ir saņēmis daudzus starptautiskus “FMCG” novērtējumus.
Šobrīd piedāvājumā ir vairāk nekā 1000 preču 20 galvenajās sporta kategorijās. Ikgadējais pārdošanas apjoms Āzijā, Tuvajos Austrumos, Eiropā, Amerikā un Kanādā arvien ievērojami aug."